قوانین و شرایط استفاده از سایت بازرگانی بیگی ، سرویس‌ها و خدمات

کاربر گرامی سایت  لطفاً تمامی موارد درج شده در این صفحه را با دقت فراوان مطالعه فرمائید و طبق آن عمل نمائید. کاربر گرامی ورود شما به سایت بازرگانی بیگی و خرید محصول یا درخواست هر گونه خدماتی به معنای آگاه بودن شما از شرایط و قوانین سایت می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. پس با دقت موارد زیر را مطالعه نموده تا با آگاهی کامل درخواست خود را اعم از ثبت نام در سایت، خرید کالا، تسویه حساب، ارسال کالا و دیگر موارد انجام دهید. ضمناً درخواست هر کدام از موارد اشاره شده به معنی آگاهی کامل از این موارد و قبول آن از طرف کاربر (خریدار، مشتری) می باشد و بازرگانی بیگی طبق قوانین ذکر شده عمل می نماید و خارج از این موارد که خریدار پس از مطالعه آنرا تایید می نماید هیچگونه مسولیتی ندارد و طبق موارد اعلام شده در این صفحه عمل می نماید و مسؤلیت آگاهی و مطالعه ی این شرایط و قوانین با شخص کاربر (خریدار، مشتری) می باشد. مشتری یا خریدار فردی است که در سایت نام نویسی نموده است و اقدام به خرید و استفاده از خدمات این سایت می نماید یا در محل فروشگاه به صورت حضوری اقدام به خرید می نماید.

قوانین و مقررات عمومی

کلیه‌ی امور مربوط به خرید و فروش، ارائه‌ی کالا، ارسال کالا، نوع کالا و اصول کاری سایت مطابق با قوانین روز حاکم بر کشور ایران می باشد. تمامی اصول کاری و فرایند آن طبق قانون تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده است. ضمناً کاربران سایت ملزم به رعایت قوانین و مقررات مربوطه می باشند. در ضمن در صورت تغییر این قوانین در همین صفحه تغییرات را مشاهده نموده و هرگونه درخواست از طرف کاربر بدین معنی می باشد که تمامی قوانین مربوطه را پذیرفته است. به دلیل امکان تغییر قوانین و مقررات خریدار باید در روزی که کالایی را خریداری می نماید این صفحه (قوانین و مقررات) و دیگر صفحات مرتبط با این صفحه را کاملاً مطالعه نماید. گاهاً امکان دارد که فرد قبلاً این صفحه را مطالعه نموده باشد اما در زمان دیگری اقدام به خرید نماید که در این شرایط قوانین و مقررات روز، ملاک عمل خواهد بود و مسؤلیت آگاه نبودن از شرایط و قوانین با خریدار (مشتری) می باشد.

نحوه‌ی عضویت در سایت

برای عضویت در سایت بر روی گزینه ی ورود/ثبت نام کلیک نمائید. پس از کلیک بر روی گزینه‌ی ایجاد حساب کاربری در منوی باز شده، فرم ثبت نام برای شما باز می شود. اولین گزینه ی آن نام ایمیل و دومین گزینه انتخاب گذرواژه یا پسورد می باشد. در هنگام وارد کردن آدرس ایمیل دقت لازم را بفرمائید. نوع گذرواژه را با توجه به پیام سایت در هنگام وارد کردن انتخاب نمائید (طول گذرواژه بنا به نوع کاراکتر وارد شده متفاوت است. عدد تنها یا عدد با حروف). پس از تایید به آسانی وارد حساب کاربری خود می شوید. سایر اطلاعات مورد نیاز فقط زمانی از شما تقاضا می شود که سفارش خود را ثبت نمائید. همچنین این اطلاعات را می توانید در قسمت پیشخوان_جزئیات حساب به صورت دستی وارد کنید.

نحوه‌ی خرید کالا

جهت خرید کالا ابتدا باید در سایت عضو شوید. بعد به سایت وارد شوید و کالای مورد نظر خود را انتخاب نمائید. بر روی افزودن به سبد کلیک کنید و اگر انتخابتان همین کالا می باشد بر روی سبد خرید بالا کلیک کرده و در آنجا پیش فاکتور خود را مشاهده می نمائید. (همکاران ما در فروشگاه اینترنتی بازرگانی بیگی تمامی تلاش خود را می کنند که موجودی کالای سایت مطابق انبار اعلام شود اما اگر کالایی موجود نباشد و به فروش برسد، بازرگانی بیگی این حق را دارد که سفارش را لغو کند و وجه واریز شده توسط مشتری (خریدار) را به حساب وی مسترد کند و یا طی تماس با فرد مشتری (خریدار) کالای جایگزینی را معرفی کند). پس از مشاهده سبد خرید باید به صفحه تسویه حساب بروید. اگر دارای حساب کاربری هستید که وارد شوید و اگر نیستید فقط لازم اطلاعات خود را در فیلدهای تسویه حساب وارد کنید و سفارش خود را ثبت نمائید.

در صفحه ی سبد خرید مشخصات پیش فاکتور خود را مشاهده می کنید و می توانید از آنجا اگر نیاز به تغییراتی داشتید آن را اعمال کنید. در صفحه ی سبد خرید باید نوع ارسال کالا را انتخاب کنید. در حال حاضر ارسال کالا به روش های مختلفی صورت می گیرد که در ادامه کاملاً توضیح داده خواهد شد.

ارسال کالا به شهر اصفهان

شرایط بسیار ویژه و منحصر بفرد بازرگانی بیگی برای ارسال کالاها تا درب منازل مشتریان به صورت رایگان شامل کالاهای سبک و متوسط می باشد. شرط ارسال رایگان، خرید بیشتر از مبلغ پانصد هزار تومان (500,000) می باشد. برای خریدهای بالاتر از 500,000 هزار تومان، ارسال رایگان می باشد. کالاهای حجیم و بزرگ بصورت نیمه رایگان می باشد. در این صورت اگر هزینه‌ی ارسال یخچال 300,000 هزار تومان باشد، نصف این مبلغ را خریدار می بپردازد. برای کالاهای زیر قیمت 500000 تومان هزینه‌ی ارسال بر عهده‌ی خریدار و غیر رایگان می باشد. جهت تعیین زمان ارسال قبل از ارسال کالا با خریدار تماس گرفته می شود که ممکن است به دلیل ترافیک کاری این تماس با تاخیر گرفته شود اما جهت سهولت و سرعت ارسال سفارش خریدار باید حتماً در قسمت یادداشت در زمان تسویه حساب زمان حضور در منزل یا شرکت را اعلام کند تا طبق خواسته ی مشتری یا خریدار، کالا با سرعت بیشتری ارسال شود.

ارسال کالا به شهرستان های استان اصفهان

ارسال کالا به شهرستانهای استان اصفهان شامل (آران و بیدگل، ابریشم، اردستان، اژیه، بادرود، بهارستان، تودشک، تیران، سده، خوانسار، خور، خوراسگان، خورزوق، داران، دهق،  دیزیچه، زرین‌شهر، زیباشهر، شاهین‌شهر، شهرضا، طالخونچه، فریدون‌شهر، کاشان، کمشچه، کهریزسنگ، کوهپایه، گلپایگان، گل‌دشت ، گل‌شهر، گوگد، مبارکه، محمد آباد، میمه، نجف‌آباد، نطنز، نوش‌آباد، نیاسر، نیک‌آباد، ورنامخواست و دیگر شهرستان های استان اصفهان) نیز طبق شرایط گفته شده می باشد. تنها تفاوت، ارسال کالاهای بزرگ می باشد که نیمه رایگان تا مراکز شهرستانها می باشد و هزینه‌ی ارسال کالا از مرکز شهرستان به نقاط دور از دسترس با خریدار می باشد.

در مورد شیوه‌ی ارسال کالا پس از ثبت سفارش، با خریدار تماس گرفته می شود. با توجه به شرایطِ مکان خریدار و محدودیتهای موجود در مکانِ خریدار بهترین روش ارسال انتخاب می شود که تصمیم نهای با بازرگانی بیگی می باشد. شیوه های ارسال کالا شامل باربری، تیپاکس، پست پیشتاز، پست سفارشی و روش های دیگر می باشد. با توجه به نوع کالا، مدت زمان رسیدن کالا به مقصد، ایمنی حمل و نقل و موارد دیگر بهترین گزینه انتخاب می شود و کالا یا کالاهای خریداری شده برای خریدار ارسال می شود.

ارسال کالا به دیگر استان ها

ارسال کالا به استان های همجوار شامل (البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری و فارس) برای خریدهای کمتر از 500000 هزار تومان پس کرایه می باشد. (اگر مبلغ فاکتور کمتر از 500000 تومان باشد هزینه‌ی ارسال کالا به عهده ی خریدار و پس کرایه است). ارسال رایگان کالا، برای خریدهای بیش از 500000 تومان می باشد.

در مورد شیوه‌ی ارسال کالا پس از ثبت سفارش، با خریدار تماس گرفته می شود. با توجه به شرایط مکان خریدار و محدودیت های موجود در مکان خریدار بهترین روش ارسال انتخاب می شود که تصمیم نهایی با بازرگانی بیگی می باشد. شیوه های ارسال کالا شامل باربری، تیپاکس، پست پیشتاز، پست سفارشی و روش های دیگر می باشد. با توجه به نوع کالا، مدت زمان رسیدن کالا به مقصد، ایمنی حمل و نقل و موارد دیگر بهترین گزینه انتخاب می شود و کالا یا کالاهای خریداری شده برای خریدار ارسال می شود.

حداکثر تعداد ارسال کالا به آدرس خریدار

بازرگانی بیگی کالاهای خریداری شده را به روش های استانداردی (مانند: پست پیشتاز، پست سفارشی، باربری، تیپاکس و غیره) برای خریداران ارسال می کند. بنا به قوانین شرکت های ارسال کننده که کالای خریداری شده با آن ارسال شده است، اگر خریدار در آدرسی که جهت تحویل کالا تعیین نموده است حضور نداشت بنا به قوانین شرکت حمل کننده ی کالا، تعداد دفعات مجدد ارسال کالا انجام می شود. اگر خریدار در آدرس تعیین شده حضور نداشته باشد و شرکت های یاد شده طبق قانون خود عمل کرده و کالا را یک یا دو بار دیگر تا آدرس تعیین شده ارسال کنند اما پس از ارسال مجدد، شخص خریدار در آدرس تعیین شده حضور نداشته باشد و کالا به انبار بازرگانی بیگی مرجوع شود، هزینه‌ی کرایه ی بازگشت کالا و ارسال مجدد بر عهده ی خریدار می باشد. اگر پس از برگشت کالا خریدار کالای خریداری شده را به دلایلی نخواهد و خواهان لغو سفارش (خرید) شود، هزینه های تحمیل شده بر بازرگانی بیگی از وجه واریزی خریدار کسر می گردد و مابقی وجه الزاماً به حساب بانکی با نام و مشخصات شخص خریدار یا مشتری واریز می شود. در ضمن اگر کالا به انبار بازرگانی بیگی مرجوع گردید و خریدار (مشتری) خواهان دریافت کالا بود باید هزینه ی ارسال کالا جهت ارسال مجدد و همچنین هزینه ی کرایه ی مرجوع کالا در بار اول توسط شرکت حمل کننده را بپردازد.

نکات بسیار مهم در زمان تحوبل کالا

در زمان تحویل کالا خریدار باید پس از تحویل کالا رسیدِ دریافت را امضا کند. در زمان تحوبل کالا خریدار باید سلامت فیزیکی کالا را تا جای امکان بررسی نماید و اگر از نظر فیزیکی کالا دارای شرایط نرمال نبود کالا را تحویل نگیرد و ضمن تماس با واحد امور مشتریان بازرگانی بیگی و بیان دلیل مرجوع، مرسوله را تحویل حامل کالا بدهد و از امضای رسید دریافت خودداری نماید. اگر امکان مرجوع در لحظه تحویل نبود باید در سریعترین زمان ممکن کالا را به آدرس فروشگاه ارسال کند. همچنین در هنگام تحوبل کالا به مشتری حتماً نوع و مدل دستگاه را با فاکتور همراهِ کالا مطابقت نماید. در صورت مشاهده‌ی تفاوت در سفارش و کالای ارسالی از دریافت کالا خودداری نموده و کالا را به شخص تحویل دهنده، تحویل نمائید.

مدت زمان ارسال کالا

ارسال کالا به شهر اصفهان

مدت زمان ارسال تا تحویل کالا پس از ثبت سفارش در شهر اصفهان، به استثنای پنجشنبه ها بین 1 تا 5 ساعت می باشد. اگر ثبت سفارش در روز پنجشنبه بعد از ساعت 12 انجام گردد، ارسال کالا به روز شنبه ی هفته ی بعد موکول می شود (برای کالاهای بزرگ و بعضی از دیگر کالاها).

ارسال کالا و تحویل به شهرستان ها و استان های دیگر

مدت زمان ارسال کالا پس از ثبت سفارش در شهرستان های اصفهان و دیگر استانها بین 5 ساعت تا 2 روز پس از ارسال می باشد. در زمان ارسال کالا با خریدار (مشتری) تماس گرفته می شود و این زمان ارسال بعد از تماس با مشتری (خریدار) محاسبه می شود. ممکن است به دلیل ترافیک کاری ارسال کالا یک روز پس از ثبت سفارش انجام گردد.

شرایط تضمین قیمت بازرگانی بیگی

بازرگانی بیگی مفتخر است قیمت های مندرج بر روی محصولات را به صورت کاملاً اصولی و استاندارد تنظیم نماید. اما در شرایط کنونی و نوسانات بازار ممکن است کالایی با قیمت روز منطبق نباشد. اگر کالای معرفی شده در بازرگانی بیگی در فروشگاهی دیگر با قیمت پایین تر عرضه شده باشد، بازرگانی بیگی حاضر است در صورت اثبات قیمت کالای مورد نظر را اصلاح نماید و ما خود را متعهد می دانیم که به هیچ وجه مشتریانمان متضرر نشوند و در عمل این امر را ثابت می کنیم. اما اینکه قیمت کالایی در فروشگاه دیگر پایین تر باشد ممکن است بنا به دلایلی باشد که خریدار باید کاملاً به این موارد توجه نماید.

از موارد مهم مقایسه بین دو کالا در بازرگانی بیگی و فروشگاه دیگر این است که :

1- گارانتی محصول ارائه شده در دو فروشگاه مقایسه شود.

2- شماره‌ی مدل دستگاه مقایسه شده باید حتماً تطبیق داده شود.

3- نحوه‌ی ارسال کالا در بازرگانی بیگی و فروشگاه دیگر مقایسه شود. (لازم به توضیح است که حتی ارسال کالاهای بزرگ و حجیم در بازرگانی بیگی رایگان می باشد).

4- موجود بودن یا نبودن کالا در دو فروشگاه مورد نظر قرار گیرد. ممکن است کالایی در فروشگاهی باشد و قیمت آن از قبل بوده باشد و فروشگاه مذکور اقدام به اصلاح قیمت آن نکرده باشد و یا دیگر قصد عرضه ی آن را نداشته باشد.

5- اگر کالای موجود در بازرگانی بیگی و فروشگاه مد نظر تمامی شرایط گفته شده را دارا بود و از گارانتی معتبر برخوردار بود، بازرگانی بیگی اضافه پرداخت مشتری را مسترد می نماید. مسترد شدن اضافه وجه منوط به شرایطی است که مشتری (خریدار) حتماً باید به آن توجه نماید. از جمله ی این شرایط تطابق زمانی می باشد. ملاک عمل در مورد قیمت کالاها در بازرگانی بیگی قیمت روز کالا می باشد. مثلاً اگر خریدار در روز اول اردیبهشت ماه هزار و سیصد و نود هفت کالایی را خریداری نماید امکان مقایسه در همان روز ممکن خواهد بود. اگر خریدار کالایی را در روز اول اردیبهشت خریداری نمود و بنا به نوسانات بازار یا طرح های مختلف فروشگاهها در روزهای بعد قیمت کالای مورد نظر تغییری کرد، بازرگانی بیگی هیچگونه مسولیتی نداشته و در قبال این اختلاف قیمت هیچگونه مسولیتی نداشته و تخفیفی قائل نخواهد شد. همچنین بازرگانی بیگی ممکن است در مناسبت های مختلف تخفیفات ویژه ای بر محصولات عرضه شده ی خود اعمال کند که مخصوص خریداران همان روز و دوره می باشد و خریداران قبلی نمی توانند خواهان این تخفیف بر روی خرید خود شوند و درخواست دریافت اضافه پرداخت شوند. اما نکته‌ی مهم در سیاست کاری بازرگانی بیگی به این شکل است که نحوه‌ی قیمت گذاری بر روی کالاهای عرضه شده، به این شکل می باشد که هیچ کدام از مشتریان ما متضرر نشوند و در همه‌ی اوقات، کف قیمت بر روی هر محصولی درج گردد و قیمت ها کاملاً استاندارد و اصولی باشد.

شرایط مرجوع کالای خریداری شده (بسیار مهم)

بازرگانی بیگی با توجه به برآورده کردن تمامی خواسته های مشتریان خود و راضی نگه داشتن مشتریان کالاهای فروخته شده را بازپس می گیرد. این امکان منوط به داشتن شرایطی است که در ادامه توضیح داده خواهد شد. البته لازم به توضیح است که کالاهای مصرفی مانند لوازم آشپزخانه و همچنین محصولات آرایشی برقی مانند سشوار و اتو مو و همچنین کالاهای مشابه شامل طرح بازگشت کالا نمی باشند. اگر کالا در حین بازدید مشتری (خریدار) دچار عیبی شد دیگر شرایط برگشت کالا را ندارد و در صورت ارسال دوباره پس از دریافت کرایه به آدرس مشتری (خریدار) ارسال می شود. اگر کالای ارسال شده با کالای معرفی شده در سایت متفاوت بود ارسال کالا از محل خریدار به عهده ی بازرگانی بیگی می باشد. البته ملاک عمل برند، مدل کالا و مشخصات فنی آن می باشد. ممکن است تصاویر کالاها کمی با کالای ارسال شده متفاوت باشند که این اختلاف مد نظر نیست. عیوب فنی دستگاه که بر اثر استفاده‌ی خریدار به وجود می آیند و یا در حین استفاده برای دستگاه به وجود آمده مشمول طرح بازگشت کالا نمی باشد و خریدار باید کالا را به واحد خدمات پس از فروش ببرد. کالاهای مشمول طرح بازگشت تا 7 روز فقط برای کالاهای باز نشده و پلمب استفاده نشده و کاملاً نو می باشد که تشخیص آن با کارشناسان بازرگانی بیگی می باشد. خواهشمندیم حتماً قبل از خرید حتماً این صفحه را به طور کامل بخوانید.

درخواست مرجوع کالا قبل از ارسال: در این حالت مشتری (خریدار) تماس گرفته و سفارش خود را لغو می کند و یا درخواست کالای دیگر (جایگزین) می کند و یا وجه کالا به حساب مشتری (خریدار) مسترد می گردد.

درخواست مرجوع کالا در هنگام تحویل:

در این شرایط کالای خریداری شده را از تحویل دهنده، تحویل نگیرید و کالا را به بازرگانی بیگی عودت دهید که در این شرایط هزینه ارسال کالا و برگشت آن از وجه واریزی کسر و مابقی به حساب مشتری (خریدار) واریز می گردد. لازم به توضیح است که مشتری (خریدار) حتماً به این شرطِ مرجوع کالا توجه نماید. قبول مرجوع کالا توسط بازرگانی بیگی، منوط به باز نشدن پلمب جعبه ی کالا، استفاده نکردن از محصول خریداری شده از بازرگانی بیگی، آسیب ندیدن جعبه و کارتن محصول خریداری شده از بازرگانی بیگی (نوشتن آدرس بر روی آن، پارگی کارتن و غیره) است که باید به تایید بازرگانی بیگی برسد و اگر کالای مرجوعی فاقد این شرایط بود هزینه ی ارسال مجدد کالا به آدرس مشتری به عهده‌ی مشتری (خریدار) می باشد (ارسال پس کرایه) و مرجوع کالا غیر قابل قبول است.

در خواست مرجوع کالا به دلیل عیب ظاهری:

این فروشگاه فقط تا زمان تحویل کالا،  از خریدار (مشتری) مرجوع به دلیل عیوب ظاهری را قبول می نماید. بعد از تحویل کالا و در روزهای بعد از آن اگر مشتری (خریدار) بخواهد کالا را مرجوع کند، بازرگانی بیگی به هیچ عنوان قبول نمی کند. سیاست کاری فروشگاه در ارسال کالا به این شکل است که کالا را قبل از ارسال به طور کامل چک می کند و با اطمینان خاطر کالا را ارسال می کند. عیوب ظاهری و شکستگی ممکن است در  اثر حمل و نقل به وجود آید. مرسوله‌ی ارسال شده کاملاً بیمه شده است و شرکت حمل و نقل، کالا را سالم تحویل می گیرد و باید سالم تحویل دهد. اگر کالا دارای عیبی بود مانند تورفتگی یا شکستن، در زمان تحویل کالا به مشتری امکان اثبات دارد و اگر مشتری (خریدار) کالا را تحویل بگیرد و به سلامت کالا توجه نکند و شرکت مذکور رسید تحویل را از مشتری (خریدار) بگیرد دیگر امکان اثبات و گرفتن خسارت از شرکت حمل و نقل وجود ندارد و مسولیت این اتفاق کاملاً بر عهده‌ی مشتری (خریدار) می باشد.

اگر مطابق با موارد اعلام شده خریدار عمل نماید و کالا را به دلیل عیوب ظاهری تحویل نگیرد، کالا به انبار بازرگانی بیگی مرجوع می شود و طرف حساب شرکت حمل و نقل، فروشگاه می باشد. در این شرایط فروشگاه کالای جایگزین را برای (مشتری) خریدار ارسال می کند. اگر مشابه کالای خریداری شده موجود نبود کالای دیگری معرفی میشود یا وجه کالا به حساب مشتری واریز می شود.

اگر کالای ارسال شده برای خریدار مطابق با شرایط و ویژگی های اعلام شده در توضیحات کالا بود و مشتری (خریدار) ویژگی های محصول را مطالعه نکرده باشد و اقدام به خرید کند و توقع دیگری از محصول داشته باشد و کالای خریداری شده را نخواهد، مسؤلیت این مورد با مشتری (خریدار) می باشد و بازرگانی بیگی هیچگونه مسؤلیتی ندارد. مثلاً زمان کارکرد جاروشارژی پس از هر بار شارژ در مشخصات آن نوشته شده است، اگر مشتری (خریدار) پس از استفاده به دلیل این زمان کارکرد توقعی بیش از مشخصات اعلام شده داشت، مسؤلیت آن با مشتری (خریدار) می باشد و بازرگانی بیگی هیچ مسؤلیتی در قبال این گونه موارد ندارد و این کالاها قابل مرجوع نیست.

اگر کالای خریداری شده توسط خریدار استفاده شده باشد و خریدار بخواهد کالا را مرجوع کند، این فروشگاه به هیچ عنوان کالای استفاده شده را پس نمیگیرد و غیر قابل مرجوع است. جهت حفظ شرط بازگشت 7 روز کالا، باید کالا فقط پلمب باشد (غیر از کالاهای آرایشی و بهداشتی که به هیچ عنون پس از باز شدن قابل مرجوع نیست). اگر بی دلیل و با رعایت نکردن موارد اشاره شده، کالا مرجوع شود هزینه ارسال مجدد کالا نیز به عهده‌ی خریدار می باشد.

نکته‌ی مهم جهت مرجوع کالا:

در صورتی که مشتری (خریدار) از خرید کالای خریداری شده منصرف شود، می تواند کالای خریداری شده را با توجه به موارد اشاره شده در بالا (باز نشدن پلمب، آسیب ندیدن کارتن محصول، استفاده نکردن و مواردی که کالا را از حالت اولیه خارج می کند (مانند نوشتن آدرس بر روی کارتن محصول)) تا مدت 7 روز به بازرگانی بیگی ارسال کند و هزینه‌ی ارسال بعهده‌ی مشتری (خریدار) می باشد. مرجوع کالاهای حجیم و بزرگ مانند یخچال فریزر، ساید بای ساید و فریزر تک، اجاق گاز، ماشین لباسشوئی، ماشین ظرفشوئی و دیگر اقلام با محدودیت هایی همراه است که اگر جهت برگشت آسیبی ببینند، هزینه‌ی آسیب دیدگی و جبران خسارت با خریدار می باشد و طرف حساب شرکت حمل و نقل جهت پاسخگوئی شخص خریدار است و وجه کالای ارسالی که توسط شرکت حمل و نقل بیمه شده است را خریدار خود باید از شرکت حمل و نقل بگیرد و بازرگانی بیگی هیچگونه تعهد و مسؤلیتی ندارد. کاملاً بالعکس موقع ارسال از انبار بازرگانی بیگی تا آدرس مشتری (خریدار). لطفاً در هنگام خرید کالا دقت فرمائید.

شرایط گارانتی محصولات عرضه شده در بازرگانی بیگی

تمامی محصولات عرضه شده در بازرگانی بیگی دارای گارانتی معتبر می باشد که در بازار دارای اختلاف قیمت با کالاهای بی گارانتی و گارانتی های دیگر می باشند. اگر محصولی که خریداری کرده اید به دلایل مختلفی نیاز به خدمات داشت باید به مراکز مجاز نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت مورد نظر، در شهر خود ارسال نمائید. به هیچ وجه کالا را در اختیار افراد غیر مجاز جهت تعمیر قرار ندهید که مسئول عواقب آن با خریدار (مشتری) می باشد. زمان شروع گارانتی محصول از تاریخ فاکتور فروش می باشد که مشتری (خریدار) حتماً باید فاکتور خرید را نزد خود نگه دارد. مسؤلیت رعایت نکردن موارد بالا با شخص مشتری (خریدار) می باشد.

شرایط خرید محصولات به صورت عمده

بازرگانی بیگی آماده ی ارائه ی محصولات به صورت عمده، بنا به درخواست مشتری (خریدار) می باشد. قیمت فروش به صورت عمده از قیمت فروش تکی بنا به محصول متفاوت می باشد و بازرگانی بیگی آماده ی عقد قرارداد با سازمانهای مختلف جهت تامین محصولات مورد نیاز آنها می باشد. جهت اطلاع از شرایط فروش به صورت عُمده باید با واحد مشتریان بازرگانی بیگی تماس حاصل فرمائید و مطمئن باشید که قیمت های ما شما را شگفت زده خواهد کرد.

شرایط فروش به تعاونی های سراسر کشور

بازرگانی بیگی آمادگی ارائه ی کالاهای مورد نیاز تعاونی های سراسر کشور را دارد. فروش به تعاونی های مورد نظر با توجه به استعلام موارد مهم به صورت نقد و اعتباری امکان پذیر می باشد.

امکان فروش به صورت اقساطی و با چک مدت دار

بازرگانی بیگی امکان خرید به صورت چک و اقساطی را فراهم آورده است. اما خریدار باید دارای شرایط خاصی باشد تا این امکان برای وی فراهم شود. مورد بسیار مهم تفاوت قیمت فروش به صورت نقد و مدت دار می باشد. همچنین خریدار الزاماً باید کارمند رسمی ادارات دولتی باشد و ضمانت خواسته شده توسط بازرگانی بیگی را ارائه کند. شیوه ی بازرگانی بیگی برای این روش فروش، به این شکل است که خریدار باید با واحد فروش بازرگانی بیگی تماس بگیرد و اطلاعات حساب بانکی و اطلاعات محل کار و شماره ی پرسنلی خود را اعلام کند. کارشناسان ما پس از تایید یا رد درخواست با خریدار تماس می گیرند و نتیجه را اعلام می دارند. در صورت تایید، اعتبار خاصی به خریدار تخصیص داده می شود که تا حد اعتبار تخصیص داده شده، خریدار می تواند خرید کند. ترجیح ما در بازرگانی بیگی به فروش نقدی می باشد چرا که با توجه به ترافیک کاری امکان دارد انجام تحقیقات لازم زمانبر باشد و خریدار تا زمان تایید باید صبر کند.

سیاست حفظ حریم خصوصی مشتریان (خریداران)

بازرگانی بیگی خود را ملزم به رعایت حفظ حریم خصوصی مشتریان خود می داند و خود را موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی مشتریان خود می داند و اطلاعات کاربری و ثبت نام کاربران از جمله آدرس، شماره ی تماس و دیگر مشخصات کاملاً محترم شمرده شده و به هیچ وجه ممکن در اختیار افراد ثالث قرار نمی گیرد.

2 نظر در “قوانین و مقررات

  1. حور نصیری گفت:

    باسلام وعرض خسته نباشید به شما همواره موفق باشید ..نصیری

    1. admin گفت:

      با سلام و عرض ادب خدمت شما
      افتخار ما همراهی شما سرور گرامی میباشد. امیدواریم بتوانیم رضایت شما را فراهم کنیم.
      با تشکر از شما

نظرات بسته شده اند.