با درود فراوان خدمت شما مشتریان ارجمند بازرگانی بیگی

ممکن است سوالاتی در مورد نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات ما داشته باشید و ما سعی کرده ایم تا حد امکان پاسخ به سوالات مهمتر را در اینجا بدهیم. جهت اطلاع بیشتر حتماً با ما از طریق شماره‌ی تلفن 32204962-031 تماس بگیرید و یا از طریق ایمیل info@beigitrade.ir سوال خود را مطرح نمائید. در ادامه به برخی از سوالات متداول می پردازیم و پاسخ آن را جهت اطلاع مشتریان خواهیم داد.

چگونه قیمت های مندرج در سایت بازرگانی بیگی را تضمین می نمائید؟

بازرگانی بیگی مفتخر است قیمت های مندرج بر روی محصولات را به صورت کاملاً اصولی و استاندارد تنظیم نماید. اما در شرایط کنونی و نوسانات بازار ممکن است کالایی با قیمت روز منطبق نباشد. اگر کالای معرفی شده در بازرگانی بیگی در فروشگاهی دیگر با قیمت پایین تر عرضه شده باشد، بازرگانی بیگی حاضر است در صورت اثبات قیمت کالای مورد نظر را اصلاح نماید و ما خود را متعهد می دانیم که به هیچ وجه مشتریانمان متضرر نشوند و در عمل این امر را ثابت می کنیم. اما اینکه قیمت کالایی در فروشگاه دیگر پایین تر باشد ممکن است بنا به دلایلی باشد که خریدار باید کاملاً به این موارد توجه نماید.

از موارد مهم مقایسه بین دو کالا در بازرگانی بیگی و فروشگاه دیگر این است که :

1- گارانتی محصول ارائه شده در دو فروشگاه مقایسه شود.

2- شماره‌ی مدل دستگاه مقایسه شده باید حتماً تطبیق داده شود و اگر کالای مذکور

3- نحوه‌ی ارسال کالا در بازرگانی بیگی و فروشگاه دیگر مقایسه شود.

4- موجود بودن یا نبودن کالا در دو فروشگاه مورد نظر قرار گردد. ممکن است کالایی در فروشگاهی باشد و قیمت آن از قبل بوده باشد و فروشگاه مذکور اقدام به اصلاح آن نکرده باشد و یا دیگر قصد عرضه‌ی آن را نداشته باشد.

5- اگر کالای موجود در بازرگانی بیگی و فروشگاه مد نظر تمامی شرایط گفته شده را دارا بود و از گارانتی معتبر برخوردار بود، بازرگانی بیگی اضافه پرداخت مشتری را مسترد می نماید. مسترد شدن اضافه وجه منوط به شرایطی است که مشتری (خریدار) حتماً باید به آن توجه نماید. از جمله‌ی این شرایط تطابق زمانی می باشد. ملاک عمل در مورد قیمت کالاها در بازرگانی بیگی قیمت روز کالا می باشد. مثلاً اگر خریدار در روز اول اردیبهشت ماه هزار و سیصد و نود هفت کالایی را خریداری نماید امکان مقایسه در همان روز ممکن خواهد بود. اگر خریدار کالایی را در روز اول اردیبهشت خریداری نمود و بنا به نوسانات بازار یا طرح های مختلف فروشگاهها در روزهای بعد قیمت کالای مورد نظر تغییری کرد، بازرگانی بیگی هیچگونه مسولیتی نداشته و در قبال این اختلاف قیمت هیچگونه مسولیتی نداشته و تخفیفی قائل نخواهد شد. همچنین بازرگانی بیگی ممکن است در مناسبتهای مختلف تخفیفات ویژه ای بر محصولات عرضه شده‌ی خود اعمال کند که مخصوص خریداران همان روز و دوره می باشد و خریداران قبلی نمی توانند خواهان این تخفیف بر روی خرید خود شوند و درخواست دریافت اضافه پرداخت شوند. اما نکته‌ی مهم در سیاست کاری بازرگانی بیگی به این شکل است که نحوه‌ی قیمت گذاری بر روی کالاهای عرضه شده، به این شکل می باشد که هیچ کدام از مشتریان ما متضرر نشوند و در همه‌ی اوقات، کف قیمت بر روی هر محصولی درج گردد و قیمت ها کاملاً استاندارد و اصولی باشد.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

امکان لغو سفارش در هنگامی که سفارش خود را ثبت نموده اید وجود دارد و شما می توانید در سبد خرید اقدام به اصلاح تعداد خرید، اعمال کوپن تخفیف و یا حذف کالای خریداری شده بنمائید. اما اگر سفارش خود را ثبت نموده اید و وجه آن را واریز کردید، جهت ابطال سفارش و بازپرداخت وجه با ما تماس بگیرید تا سفارش شما لغو شود و اگر مایل بودید، میتوانید کالای دیگری را سفارش بدهید و وجه اضافه یا کسر آن پرداخت یا کنید. اگر خریدار خواهان لغو سفارش خود بود، وجه واریز شده به حساب بانکی بازرگانی بیگی توسط خریدار، به حساب اعلام شده از سوی خریدار واریز می گردد. لازم به توضیح است که وجه واریزی شما فقط در هنگام مسترد شدن به حساب شخص سفارش دهنده (خریدار با مشخصات ثبت شده در حساب کاربری) واریز می گردد و بازرگانی بیگی به هیچ وجه، وجه سفارش لغو شده را به حساب دیگری که حتی خریدار تقاضا کند، واریز نمی نماید.

چگونه سفارش خود را لغو کنم؟

با توجه به توضیحات بالا می توانید در سبد خرید سفارش خود را لغو نمایید. اگر سفارش تایید شده و وجه آن را واریز نموده اید، با واحد فروش تماس گرفته و سفارش خود را لغو نمائید. اگر وجه را واریز نموده اید، با واحد فروش تصمیم بگیرید و سفارش خود را لغو نمائید و بازرگانی بیگی وجه سفارش را، در حساب خریدار واریز می نماید.

زمان واریز وجه سفارش پس از مرجوع کالا با توجه به شرایط مرجوع کالا، چه زمانی است؟

پس از دریافت کالای مرجوعی توسط بازرگانی بیگی و بررسی های لازم، در صورت داشتن شرایط لازم اشاره شده در برگه‌ی قوانین و مقررات بازرگانی بیگی جهت مرجوع کالا، وجه واریزی به حساب خریدار در اسرع وقت واریز می گردد. مرجوع کالاهای حجیم و بزرگ مانند یخچال فریزر، ساید بای ساید و فریزر تک، اجاق گاز، ماشین لباسشوئی، ماشین ظرفشوئی و دیگر اقلام با محدودیت هایی همراه است که اگر جهت برگشت آسیبی ببینند، هزینه‌ی آسیب دیدگی با خریدار می باشد و طرف حساب شرکت حمل و نقل جهت پاسخگوئی شخص خریدار است و وجه کالای ارسالی که توسط شرکت حمل و نقل بیمه شده است را خریدار خود باید از شرکت حمل و نقل بگیرد و بازرگانی بیگی هیچگونه تعهد و مسؤلیتی ندارد. کاملاً بالعکس موقع ارسال از انبار بازرگانی بیگی تا آدرس مشتری (خریدار).

آیا برای خرید باید حتماً در سایت عضو باشم؟

بله، جهت خرید از سایت بازرگانی بیگی حتماً باید در سایت عضو شوید.

آیا می توانم سفارشم را به آدرس دیگری ارسال کنم؟

بله. در برگه‌ی سبد خرید، پس از تایید تعداد خرید باید بر روی گزینه‌ی اقدام به پرداخت کلیک نمائید. پس از رفتن به صفحه‌ی پرداخت باید مشخصات خود را کامل کنید. اگر می خواهید به آدرس دیگری سفارش شما ارسال شود، بر روی گزینه‌ی سفارش به آدرس دیگری ارسال شود کلیک نمائید. در این قسمت آدرس جدید را با دقت وارد نمائید. مسؤلیت اشتباه وارد کردن اطلاعات به عهده‌ی مشتری (خریدار) می باشد. همچنین اگر تقاضایی داشتید در قسمت یادداشت سفارش بنویسید.

آیا می توانم با حساب کاربری خودم وارد شوم و برای شرکت حقوقی خرید کنم و فاکتور به نام شرکت ثبت شود؟

بله این امکان فراهم است و شما می توانید با حساب کاربری خودتان وارد شوید و آدرس و مشخصات شرکت یا سازمان خود را وارد نمائید.

آیا می توانم تلفنی سفارش بدهم؟

بله در بازرگانی بیگی این امکان فراهم است تا شما به صورت تلفنی کالای مورد نیاز خود را خریداری نمائید. کارشناسان بخش فروش بازرگانی بیگی آماده‌ی ارائه‌ی هرگونه مشاوره قبل از خرید با خریدار می باشند.

آیا می توانم پس از ثبت سفارش، برای سفارشم تقاضای ارسال کالا همراه با نوشته یا موارد دیگری را داشته باشم؟

بله، پس از ثبت سقارش در برگه پرداخت، در قسمت یادداشت سفارش تقاضای خود را بنویسید. در قسمت انبار بازرگانی بیگی به درخواست شما در هنگام ارسال ترتیب اثر داده خواهد شد. اگر دوست دارید کالایی با پیام های تبریک زادروز، سالگرد ازدواج و دیگر پیامها به صورت ویژه ارسال شود و همچنین می توانید درخواست نمائید که کالا با جعبه‌ی کادویی ارسال شود که هزینه‌ی آن به سفارش دهنده اطلاع داده خواهد شد و باید جداگانه پرداخت شود.

آیا خودم می توانم کالای خریداری شده را نصب کنم؟

کالاهایی که تایید گارانتی آن نیاز به نصب از طرف نصاب رسمی شرکت واردکننده یا تولید کننده دارد، باید حتماً توسط نصاب معرفی شده نصب و راه اندازی شوند که گارانتی محصول باطل نشود. اما کالاهایی که این نیاز را ندارند، شخص خریدار می تواند آنرا راه اندازی کند. قبل از استفاده حتماً دفترچه‌ی راهنمای محصول را مطالعه نمائید.

آیا می توانم قبل از خرید، جهت مشاوره با بازرگانی بیگی تماس بگیرم؟

بله. در هر زمان که قصد خرید کالایی را دارید با کارشناسان فروش ما در بازرگانی بیگی تماس بگیرید. به طور کامل و در حد توان شما را راهنمایی می کنند. البته سعی شده است در قسمت توضیحات محصول، توضیحات کاملی داده شود اما اگر علاوه بر توضیحات یاد شده نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید با ما تماس بگیرید.

آیا می توانم وجه خرید کالا را پس از تحویل کالا پرداخت نمایم؟

بله. این امکان فراهم است. این امکان از طریق سفارش تلفنی محیا می باشد. برای ارسال حتماً باید قسمتی از کالا را به صورت بیعانه پرداخت نمائید تا ارسال برای شما صورت گیرد.

آیا می توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایم؟

بله. در صورتی که دارای چک کارمندی و تضمین معتبر باشد می توانید وجه کالا را به صورت اقساط پرداخت نمائید که باید دارای شرایط ویژه ای باشید و از نظر اعتباری دارای شرایط خواسته شده‌ی بازرگانی بیگی باشید. از جمله‌ی این شرایط داشتن ضمانت معتبر و چک کارمندی (کارمند رسمی دولت) می باشد. لازم به توضیح است که قیمت فروش اقساطی با فروش نقدی کاملاً متفاوت است.

آیا می توانم جهت خرید کالا چک بدهم؟

بله. اگر شما کارمند رسمی ادارات دولتی هستید بازرگانی بیگی پس از استعلام از مراجع ذیصلاح به شما این امکان را می دهد که خرید خود را به صورت مدت دار انجام دهید که قیمت فروش با قیمت اعلام شده متفاوت است و باید به صورت تلفنی تماس بگیرید.

گارانتی محصولات خریداری شده از چه زمان محاسبه می شود؟

گارانتی محصولات از تاریخ مندرج در فاکتور محاسبه می شود. بازرگانی بیگی به دلیل رعایت حقوق مصرف کننده فاکتور خرید را از زمان تحویل کالا ثبت می نماید(به خواست مشتری). ممکن است خانواده ای کالایی را جهت جهیزیه خریداری نمایند و در حال حاضر امکان استفاده از کالا را نداشته باشند که بازرگانی بیگی این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است. باید خریدار این مورد را به واحد فروش  اطلاع دهد تا ترتیبات لازم اتخاذ شود. البته بازرگانی بیگی راههای جلوگیری از سوء استفادهی احتمالی را پیش بینی نموده است که از جمله متوجه شدن کارکرد محصول در زمان تحویل به خدمات می باشد.

آیا شما گارانتی کالاهای موجود جهت فروش را تایید می نمائید؟

بازرگانی بیگی همه‌ی محصولات را با گارانتی اصلی شرکت های تولید کننده یا وارد کننده، جهت فروش ارائه می کند. اما پاسخگویی و تایید این گارانتی ها به عهده‌ی شرکت های مذکور می باشد و بازرگانی بیگی هیچگونه مسؤلیتی در قبال عملکرد این شرکت ها و خدمات پس از فروش آنها ندارد.

آیا کالاهای مصرفی مشمول 3 روز مهلت برگشت می باشند؟

خیر کالاهای مصرفی مشمول این طرح نمی شوند و امکان برگشت ندارند. وسایلی مانند ابزارهای آشپزخانه، وسایل برقی آرایشی و موارد مشابه.

اگر در مورد خدمات ما هر گونه سوالی داشتید با واحد خدمات مشتریان بازرگانی بیگی تماس بگیرید.