بهترین مدل سرخ کن فیلیپس :

بهترین مدل سرخ کن فیلیپس با توجه به نیاز و بودجه هر فرد متفاوت است. اما به طور کلی، سرخ کن های فیلیپس دارای کیفیت ساخت و عملکرد بالایی هستند و می توانند غذاهایی با طعم و ظاهری عالی تهیه کنند. در این مقاله تعداد مختصری از مدل‌های سرخ کن فیلیپس را آورده‌ایم اما لیست کامل با مشخصات و مقایسه‌ی تمام ویژگیها در مقاله‌ی زیر وجود دارد. برای مطالعه‌ی این مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تفاوت سرخ کن های فیلیپس :

برای انتخاب بهترین سرخ کن باید این نکته‌ی مهم را در نظر داشته باشید که بهتر است مدل‌های جدیدتر را انتخاب کنید. مدل‌های جدیدتر از تکنولوژی و امکانات بروزتر یا اپدیت شده برخوردارند. با پیشرفت تکنولوژی هر روزه شاهد تغییراتی در محصولات شرکت‌های معتبر هستیم که ممکن است در مدل‌های قبلی شاهد آن نباشیم. اختلاف قیمت چشمگیری نیز در بعضی موارد وجود ندارد و به راحتی می توان دستگاه جدیدتر را انتخاب و خریداری کرد. در این بین بعضی از مدل‌های سرخ کن هستند که کارایی دستگاه‌های جدیدتر را دارا می باشند و از کیفیت خوبی نیز برخوردارند و قیمت آنها نیز به صرفه تر است. ما در اینجا سعی کرده ایم تا بیشتر این مدل دستگاه‌ها را معرفی کنیم.

بر اساس بررسی های انجام شده، برخی از بهترین مدل های سرخ کن فیلیپس عبارتند از:

سرخ کن فیلیپس مدل HD9270 :

این مدل یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین سرخ کن های فیلیپس است. این سرخ کن دارای ظرفیت کل 1200 گرمی و گنجایش قابل استفاده‌ی 800 گرمی است و برای خانواده های متوسط مناسب است. HD9270 دارای توان 2000 وات است و می تواند غذا را در مدت زمان کوتاهی آماده کند. این سرخ کن همچنین دارای ویژگی های متعددی مانند سیستم خاموشی خودکار، قابلیت گرم نگهدارنده غذا و برنامه های پخت از پیش تعیین شده است.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 :

این مدل یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین سرخ کن های فیلیپس است. این سرخ کن دارای گنجایش قابل استفاده‌ی 800 گرمی است و برای خانواده های متوسط مناسب است. HD9252 دارای توان 1400 وات است و می تواند غذا را در مدت زمان کوتاهی آماده کند. این سرخ کن همچنین دارای ویژگی های متعددی مانند سیستم خاموشی خودکار، قابلیت گرم نگهدارنده غذا و برنامه های پخت از پیش تعیین شده است. سرخ کن فیلیپس 9252 دارای 7 عدد برنامه‌ی پخت است.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9280 :

این مدل یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین سرخ کن های فیلیپس است. این سرخ کن دارای گنجایش کل 6.2 لیتری و گنجایش سبد 1200 گرمی است و برای خانواده های متوسط و بزرگ مناسب است. HD9280 دارای توان 2000 وات است و می تواند غذا را در مدت زمان کوتاهی آماده کند. این سرخ کن همچنین دارای ویژگی های متعددی مانند سیستم خاموشی خودکار، قابلیت گرم نگهدارنده غذا و برنامه های پخت از پیش تعیین شده است. تعداد برنامه‌های پخت سرخ کن فیلیپس 9280 بیشتر از مدل‌های قبلی است و 8 عدد و دارای 14 عملکرد آشپزی است.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9650 :

این مدل نیز یکی از سرخ کن های محبوب فیلیپس است. HD9650 دارای ظرفیت 1400 گرمی است و برای خانواده های پرجمعیت مناسب است. این سرخ کن نیز دارای توان 2225 وات است و می تواند غذا را در مدت زمان کوتاهی آماده کند. HD9650 همچنین دارای ویژگی های متعددی مانند سیستم خاموشی خودکار، قابلیت گرم نگهدارنده غذا، برنامه های پخت از پیش تعیین شده و صفحه نمایش لمسی است.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9860 :

این مدل یکی از مدل‌های جدیدترین و پیشرفته‌تر سرخ کن فیلیپس است. HD9860 دارای گنجایش کل 7.3 لیتر و گنجایش سبد 1.4 کیلوگرمی است و برای خانواده های پرجمعیت یا افرادی که به پخت و پز حرفه ای علاقه دارند مناسب است. این سرخ کن دارای توان 2200 وات است و می تواند غذا را در مدت زمان کوتاهی آماده کند. HD9860 همچنین دارای ویژگی های متعددی مانند سیستم خاموشی خودکار، قابلیت گرم نگهدارنده غذا، برنامه های پخت از پیش تعیین شده، صفحه نمایش لمسی و قابلیت اتصال به اپلیکیشن Philips Airfryer است. تعداد برنامه‌های پخت سرخ کن فیلیپس 9280 سبق اعلام سازنده 6 عدد است.

جمع بندی این بخش :

در نهایت، بهترین راه برای انتخاب بهترین مدل سرخ کن فیلیپس، بررسی نیازها و بودجه خود است. اگر به دنبال یک سرخ کن با ظرفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه هستید، HD9270 گزینه مناسبی است. اگر به دنبال یک سرخ کن با ظرفیت بالا و امکانات بیشتر هستید، HD9650 یا HD9860 گزینه های بهتری هستند.

سرخ کن فیلیپس
بهترین مدل سرخ کن فیلیپس

چند مدل دیگر از سرخ کن های فیلیپس:

سرخ کن فیلیپس مدل HD9220 :

این مدل دارای ظرفیت 800 گرمی است و برای خانواده های متوسط مناسب است. HD9220 دارای توان 1400 وات است و می تواند غذا را در مدت زمان کوتاهی آماده کند. این سرخ کن همچنین دارای ویژگی های متعددی مانند سیستم خاموشی خودکار، قابلیت گرم نگهدارنده غذا و برنامه های پخت از پیش تعیین شده است.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 :

این مدل دارای ظرفیت 800 گرمی است و برای خانواده های متوسط مناسب است. HD9252 دارای توان 1400 وات است و می تواند غذا را در مدت زمان کوتاهی آماده کند. این سرخ کن همچنین دارای ویژگی های متعددی مانند سیستم خاموشی خودکار، قابلیت گرم نگهدارنده غذا، برنامه های پخت از پیش تعیین شده و صفحه نمایش لمسی است.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9257 :

این مدل دارای ظرفیت 5.6 لیتری است و برای خانواده های پرجمعیت مناسب است. HD9257 دارای توان 1700 وات است و می تواند غذا را در مدت زمان کوتاهی آماده کند. این سرخ کن همچنین دارای ویژگی های متعددی مانند سیستم خاموشی خودکار، قابلیت گرم نگهدارنده غذا، برنامه های پخت از پیش تعیین شده و صفحه نمایش لمسی است. تعداد برنامه‌های پخت سرخ کن فیلیپس 9257 نیز 8 عدد است.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9630 :

این مدل دارای ظرفیت 1.2 کیلوگرمی است و برای خانواده های پرجمعیت مناسب است. HD9630 دارای توان 2200 وات است و می تواند غذا را در مدت زمان کوتاهی آماده کند. این سرخ کن همچنین دارای ویژگی های متعددی مانند سیستم خاموشی خودکار، قابلیت گرم نگهدارنده غذا، برنامه های پخت از پیش تعیین شده، صفحه نمایش لمسی و قابلیت اتصال به اپلیکیشن Philips Airfryer است.

یکی از بهترین گزینه‌ها :

سرخ کن فیلیپس مدل HD9880 :

این مدل نیز یکی از مدل‌های جدید و پیشرفته‌ی سرخ کن فیلیپس است. HD9880 دارای گنجایش کل 8.3 لیتر و گنجایش سبد 2 کیلوگرمی است و برای خانواده های پرجمعیت یا افرادی که به پخت و پز حرفه ای علاقه دارند مناسب است. این سرخ کن دارای توان 2200 وات است و می تواند غذا را در مدت زمان کوتاهی آماده کند. HD9880 همچنین دارای ویژگی های متعددی مانند سیستم خاموشی خودکار، قابلیت گرم نگهدارنده غذا، برنامه های پخت از پیش تعیین شده، صفحه نمایش لمسی، قابلیت اتصال به اپلیکیشن Philips Airfryer و قابلیت تنظیم دما و زمان پخت به صورت دستی است. تعداد برنامه های پخت این سرخ کن 6 عدد است.

در هنگام انتخاب سرخ کن فیلیپس، عوامل زیر را باید در نظر بگیرید:

  • ظرفیت: ظرفیت سرخ کن باید متناسب با نیاز خانواده شما باشد. اگر خانواده پرجمعیتی دارید، به سرخ کن با ظرفیت بالاتر نیاز دارید.
  • توان: توان سرخ کن بر سرعت پخت غذا تأثیر می گذارد. توان بالاتر به معنای پخت سریعتر غذا است.
  • ویژگی ها: برخی از سرخ کن های فیلیپس دارای ویژگی های اضافی مانند سیستم خاموشی خودکار، قابلیت گرم نگهدارنده غذا، برنامه های پخت از پیش تعیین شده و صفحه نمایش لمسی هستند.
  • این ویژگی ها می توانند کار با سرخ کن را آسان تر و لذت بخش تر کنند.
  • قیمت: قیمت سرخ کن های فیلیپس با توجه به ظرفیت، توان و ویژگی های آنها متفاوت است.

با توجه به این عوامل، می توانید بهترین مدل سرخ کن فیلیپس را برای خود انتخاب کنید.

مدلتوان مصرفی (وات)بر اساس برنامه پختبر اساس نمایشگربر اساس گنجایش (گرم)
HD9880220021لمسی1800
HD9630220020لمسی1200
HD9860220018لمسی1400
HD9270200010LED800
HD9650200010LED1400

جمع بندی :

با توجه به این رتبه بندی ها، می توان گفت که سرخ کن فیلیپس مدل HD9880 بهترین دستگاه در بین مدل‌های بالا است. شرکت فیلیپس مدل‌های بهتری از این دستگاه را تولید و عرضه کرده است که در مقاله‌ی اشاره شده در بالا مشخصات و ویژگی تمام این مدل‌ها مطرح شده است. سرخ کن فیلیپس مدل HD9880 دارای توان مصرفی بالا، تعداد برنامه پخت زیاد، نمایشگر لمسی و گنجایش مناسب است. همچنین، قیمت این سرخ کن نیز نسبتاً بالاست.

  • اگر به دنبال یک سرخ کن با توان مصرفی بالا، تعداد برنامه پخت زیاد و نمایشگر لمسی هستید، سرخ کن فیلیپس مدل HD9630 نیز گزینه مناسبی است. قیمت این سرخ کن نیز نسبتاً مناسب است.
  • اگر به دنبال یک سرخ کن با قیمت مقرون به صرفه هستید، سرخ کن فیلیپس مدل HD9270 گزینه مناسبی است. این سرخ کن دارای توان مصرفی مناسب، تعداد برنامه پخت متوسط و نمایشگر LED است.
  • در پابان این مقاله باید خاطر نشان کرد که بهترین مدل سرخ کن فیلیپس فقط مربوط به امکانات و قابلیتها نمی شود که بگوییم جدیدترین مدل روز با بیشترین امکانات بهترین دستگاه است. از نظر تکنولوژی و قابلیت این بررسی صحیح است اما باید ببینیم که آیا این دستگاه برای یک مصرف کننده و خریدار که نمی خواهد هزینه‌ی زیادی بکند هم بهترین است؟! با توجه به عوامل مختلف باید به این سوال پاسخ داد و بهترین مدل را مشخص کرد. مدل‌های میان رده‌ی فیلیپس هم از نظر قیمت و هم امکانات بسیار گزینه‌های مطلوبی هستند و اگر دوست دارید بیشتر هزینه کنید مدل‌هایی مانند سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9870، سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9875، سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9880، سرخ کن و بخارپز هوا فیلیپس مدل NX0960/90 از بهترین دستگاه‌های سرخ کن موجود در بازار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید